Jumaat, 23 Ogos 2013

Saya & Media : MAJALAH UMPAN keluaran sept-okt

Alhamdulillah... beberapa hari yang lepas celik mata je dah dapat wussapp daripada member kata nampak gambar dan artikel pasal pemancingan saya dan kawan-kawan dalam majalah.. waaaa... terus saya cuci muka, touch up sikit-sikit dan keluar gi cari magazine tu..

Masa keluar cari tu, editor majalah tu pon ada massage cakap artikel saya dah diterbitkan..so saya pusing cari-cari tak jumpa-jumpa.. seluruh kedai buku kat puchong saya masuk tak jumpa..takpe saya terus ke subang pulak..sebab editor tu cakap ada kat mynews.com kan.. saya pusing subangnya kedai buku pon takde.. last skali saya balik umah..ahahahaha..editor tu cakap baru sehari keluar maybe belom sampai lagi kot kat kedai tu..tu la cerita semangat waja nye kann..huhu..malu malu..jap sorok muka..(sambil tutup muka ngan tepon)

At last saya dapat majalah ni.. haaa.. sebut sebut tak cakap juga kan majalah apa.. okeh.. dah cakap beli tau.. MAJALAH UMPAN uolssss...  hah gi beli.. bole tengok muka mak tiap hari okehh uols..ahahaha..gile tak malu..booo...
 Tak kisah la apa uols nak kata.. beli majalah ni sebab sangat berinfomasi.. dan bukak page 62, 63 dan 64 ada pasal kelab pemancing wanita.. actually saya nak mengajak lebih ramai lagi wanita diluar sana tu join kami memancing..best uolss.. kat laut suasana memang berbeza..kena rasa sendiri tu..lebih best teruja lagi bila dapat ikan tau..rasa macam nak buat lompat bintang pon ada tau...ehehe..ok..pape pon gi kedai dulu beli majalah ni..pape boleh email saya pas ni utk trip mancing okehh..




4 ulasan:

  1. salam. saya ada beli edisi ni. tengok cik memancing di pulau undan. tahniah dengan hasil yang merbeles. boleh bagi tips tak untuk pulau undan. dari segi teknik pancingan dan umpan. terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya ada tulis tentang pulau undan dalam blog ni..boleh tgk.. kat situ saya mancing kat bawah jeti bila ikan datang ramai-ramai..hihi..saya guna appolo je..sgt byk ikan..

      Padam
    2. saya baru pergi sabtu lepas. banyak ikan2 kecik je dapat tapi seronok dapat berenang bawah jeti tu. siap ada penyu lagi. malam santai bawah pokok buat unggun api. memang sempoi. hehe. terima kasih atas maklumat.

      Padam
  2. Salam tuan blog... Abang Sotong datang melawat blog Cik Adik. Semoga ramai lagi pemancing wanita akan muncul di negara kita. Tahniah dari Abe Din..

    BalasPadam