Rabu, 23 Januari 2013

SUNTIKAN KECANTIKAN: Vitamin C - Kolagen - Gulta - Placenta


if uols nak tau latest product suntikan yang saya pakai meh baca sini  http://superyounglady.blogspot.com/2014/09/review-suntikan-kecantikan-complexion-6.html


Suntikan kecantikan...amboi..cantek ke kau? hahaha..memang tak berape nak cantek pon sebab tu masih gatal suntik sana sini..sebab nak cantek la..apa orang kata.......USAHA TANGGA KEJAYAAN... 

Bagi saya menjaga, memelihara dan memulihara balik kecantikan tu harus asalkan tak mengubah rupa bentuk asal... so for Alhamdulillah la sebab saya masih lagi tak mengubah rupa bentuk muka dan badan saya..semua asli lagi..saya tak bedah plastik, saya tak cukur kening, saya tak asah gigi..saya tak cukur bulu roma..cume salah saya sebab warnakan rambut, itu pon dah kira mengubah..hurm..(sambil tunduk rasa bersalah)

Kenapa saya kata menjaga, memelihara dan memulihara tu harus sebab saya percaya dan yakin setiap manusia tu Allah cipta memang cantik dan ada kelebihan sendiri.. cuma yang ada kat muka bumi ni, orang yang rajin dan malas...rajin jaga kekal cantik or maybe semakin cantik la kita... kalo ko malas..comot hodoh la kau nyah...huh..tak kuasa...(sambil cekak pinggang) TAPI...kadang-kadang tu ada masa kita terlepas pandang juga nak jaga atas beberapa faktor..mungkin terlalu sibuk kerja/belajar, atau kekurangan modal, atau apa-apalah..saya dulu terlalu sibuk belajar sampai tak jaga semua tu..minum nescafe banyak..tak cuci muka betul..takde set penjagaan muka yang tetap..mandi sekejap ke asal boleh..ahahahaha... SEBAB tu la sekarang saya kena Memulihara balik muka & badan saya ni..tak jadi secantik Anzalna pon tak pe, asal boleh dapat balik kulit yang mula-mula Allah beri dulu.. licin, cerah, lembut, lembap dan sebagainya.. bukan nak puji apa la, tapi memang hakikatkan semua or kebanyakkan bayi tu lahir kulit cerah, licin, lembut sampai ramai orang rasa geram nak cubit-cubitkan..hehehe..
ahah..jgn tertipu..saya tak secerah ini..dan saya tak edit gambar ni..ni sebab faktor cahaya..huhu

okeh..da memalut jaoh ni..back to the topic okeh..amboi....omputih kau... tentang suntikan kecantikan..ingat tak saya penah post dulu penah buat suntikan kat klinik Jelita tu? ala...yang sampai lebam-lebam tangan saya dikerjakannye tu..start from that saya kata NO INJECTION ANYMORE...hehehehe...tapi saya terpengaruh dek tengok licin nye muka sorang minah ni dan dia recommand suntikan..beli dengan dia dan pergi mana-mana klinik minta doktor suntikan.. 
Ni gambar latest saya..agak berisi..ada bintik-bintik kat muka lagi.. now mudah nak make up sbb kulit lembab sikit

Tau je lah saya ni memang banyak pikir itu ini..so saya pergi la jumpa doktor tanye bole ke beli? brand apa yang bagus? ok ke benda ni? tak pape ke? berkesan ke? so far feedback doktor tu positif..dia kata "beli je..alah..semua brand pon sama je..mahal murah sebab diorang buat duit..ramai yang datang sini inject so berkesan la.." tapi doktor ni bagi tips la..sangat penting..kena minum air masak/mineral at least 2 botol besar tu..maksudnya sekurang-kurangnya 3000 liter okehhh...kalo tak mesti sakit masa inject sebab saluran darah kecil & doktor susah nak cucuk..dan kalo tak banyak minum air kompom la ko sakit kepala atau demam.. 

Pernah sekali tu saya tak cukup minum air masak sebab bangun lewat terus nak cucuk..KOMPOM..sakit beb..tapi alhamdulillah tak pernah lebam la macam kat Klinik Jelita dulu tu..

Tips saya pulak, lepas cucuk tu memang kena minum air masak lebih daripada 3000 liter tu sebab saya KOMPOM demam + sakit satu badan + migrane...bila minum air banyak-banyak sakit tu terus hilang..magikkkkk..ahaha..tapi betol ni..
rasanya ni lagi jelas kot bintik kat muka tu..ini yang tensen ni kalo kamera bagus sgt..abis semua harta kat muka nampak..huhu

So far kalo tanye da cantek ke kulit ko tu??? actually saya baru je cucuk 3 kali seminggu sekali cucuk... pastu saya sakit dan masih berubat ni...sakit apa tak payah le tau..ehehe..kedekut pulak..yang penting takde kaitan dengan suntikan tu ye..saya tunggu sihat balik je ni..da tak sabar nak continue tau !!!

Tapi...even baru 3 kali cucuk nak tau testimonial saya??? (sambil angkat kening) mesti nak kan..huhu..tak de la berubah super duper...

1. kulit terbakar saya hilang..mean dah cerah..sangat ketara sebab achik saya pasan jugak...2 tone warna kulit saya dah takde..da sama warna..cerah..semua tau kan saya suka memancing dan tak pakai sun block di panas terik laut tu..so muka,tangan,kaki kompom gelap gile..tapi kalo tengok kat dada ada garisan U....ehehehe..ada 2 tona warna ketara berbeza..kat lengan pon ada jugak..yang cerah bahagian bertutup baju..ish ish ish... tu la kalo tutup auratkan cerah satu badan..(sambil geleng kepala)

2. Pigmentasi di pipi tinggal sikit je..mean banyak dah hilang..saya tak tau napa saya muda tapi ada pigmentasi kat pipi macam makcik-makcik..rupa dia macam tompok gelap dipipi dan besar...tapi now kalau tengok kat muka da macam takde..

3. Tak keluar jerawat bump besar..jerawat satu dua yang kecik tu normal la..letak ubat esok hilang la kan..hehe.. Actually saya alah pada seafood dan pernah try makan kolagen tapi makin hodoh muka jadi..penuh jerawat batu semuka dan menyebabkan kesan lubang yang besar pada muka..masa nak injet kolagen ari tu risau juga, tapi alhamdulillah sebab tak naik jerawat pon yang macam tu..fuhh..

4. Strech Mark/kesan regangan saya makin kurang... memang la saya belom kawin, belom ada anak..tapi saya banyak strech mark ni mungkin sebab diet tak sihat saya dan berat badan yo-yo saya..maksudnya dengan mudah saya naik10kg sebulan dengan cepat juga hilang 5kg seminggu..pastu naik balik sebab melantak melahap makanan kannn..ahaha... kesan di betis 100% hilang, di lutut masih ada, di punggung 50% kurang..okeh la kan...ni semua sebab saya amik gulta tathione..

5.  Kulit tidak merekah atau bersisik..saya ni dulu sangat malas minum air sebab suntikan ni saya berjaya ubah perangai ni supaya minum air masak banyak dan elak kafein..dan ditambah dengan placenta yang saya amik tu lagi membantu untuk melembabkan kulit.. ketara perubahan di kaki la..sebab situ sangat kering & bersisik..than tangan juga..

6. Warna bebola mata jadi putih dan bersih... kena tau ye..gulta tathione tu main purpose dia sebab buang toksid dalam badan tau..dan kompom saya sangat banyak toksid sebab dari sekolah lagi saya minum 5-6 cawan nescafe sehari! gila..so mata saya kuning..tak cantik macam org sakit je...

Jadi..itu je la testimonial saya..nak lebih lagi penipu la kan..sebab baru 3 kali..tak kan la bole jadi muka macam adira tu pulak kan..ahahahaha..tak nak aku,putih macam hantu..hahahaha...(sambil gelak guling-guling) Saya just hope boleh dapat kulit licin, lembut dan cerah..tak putih tak pe..sebab tona warna Allah bagi kat saya ni sangat saya suka..seksi youuu...macam Beyonce plak..ahh karut..dia lagi gelap..kah kah kah..

So pot pet pot pet tak cakap jugak kan brand apa saya pakai..ini 1st brand yang saya pakai..harap-harap uols boleh jadi bahan rujuk kan yerk..but i'm not selling okehhh...

Saya pakai :
Vitamin C + Kolagen

Gulta-tathione

Placenta
 Tips tambahan (cara saya) :
~ 2 bulan pertama; cucuk seminggu sekali
~ bulan seterusnya cucuk sebulan sekali
~ minum air masak at least 3000 liter..lebih banyak lebih baik
~ saya cucuk placenta di bahu (musle) dengan cara IM
~ saya mix kan dan cucuk vitamin C+kolagen+gulta-tathione di lengan (vein) dengan cara IV
~ satu jarum doktor saya cas RM10, saya guna 2 jarum so RM20 sekali cucuk
~ sebelum terjebak suntikan macam saya, saya nasihatkan buat reseach..mean kena tau betol-betol..apa tu vitamin c, kolagen, gulta, dan placenta..kena ada ilmu supaya tak kena tipu..jangan percaya je blog blog yang jual tu..baca dari medical site ke apa ke jugak okeh..

Nanti sekiranya saya dah continue suntik balik, saya update lagi testimonial dan tips ye.. jam dah 6.30 pagi nih..saya kena chow dulu..oke bye..


326 ulasan:

  1. tak bahaya ker cucuk vitamin c ni awk??

    BalasPadam
  2. saya da dpt consult dari doktor dan saya sendiri buat sikit personal research la bout semua ni..so far ok je asal kita paham dan ada ilmu...contoh after amik vit c tak bole terus mkn udang sbb takut keracunan arsenik.. contoh lg..pengiraan berapa maximum dos yg badan kita bole dan tidak.. saya ni x dilahirkan kulit licin cerah so kena la cari treatment sendiri yg mane boleh...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamuallaikum,
      kak nak mint alamat tempat kakak cucuk vit c,pleace yerk kak,
      alamat sama nom phone die

      Padam
    2. email kat sy sm nagot87@yahoo.com

      Padam
    3. email kat sy sm nagot87@yahoo.com

      Padam
    4. Kak, email saya mana nk beli. afyra.sitizafirah@gmail.com

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. awk...nk tanye ktne blh bli vit c cm awk ambik nie?

    BalasPadam
  5. saya ada beberapa supplier yg saya kenal tapi ada satu ni harga dia murah dan saya dah test original punye..kalau u nak contact dia u email I..I akan bagi no telepon dia.. bole?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam kak bleh email kn x tmpt cucuk n suplier akak tu..nnajib66@gmail.com

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. boleh email kt sye tak.. lilymuliati78@gmail.com
      tq

      Padam
    4. boleh i dptkan no telefon supplier you..email me at zazahaidie@gmail.com

      Padam
    5. emailkan saya no tel supplier vit c tu dik. tq yer. ibuarief@gmail.com

      Padam
    6. saya pun nk jugek..tolong emaik kat saya yer izz_azwana@yahoo.com ^__^

      Padam
    7. Awak boleh tak tolong email kan nama supplier jual vitamin C tu..ni email saya......nana.hamdan@ymail.com

      Padam
    8. emailkan pada saya supplier tu .. dhia.aryana@yahoo.com

      Padam
    9. thx sharing this dear
      u nampak cantik =)
      email i supplier tu juga
      syalyx_00@yahoo.com

      Padam
    10. email kan kat i skali rdazreen22@gmail.com

      Padam
    11. email kan kat i skali rdazreen22@gmail.com

      Padam
  6. Salam. Hi babe. I interested. Boleh tak u bg num phone supplier yg u always beli tu? I da pernah survey before this tp x dpt feedback pun. Ni email I. qabianca@gmail.com. Btw, skin u pun dah okay. Nmpk moist n glowing. Tq dear. :)

    BalasPadam
  7. Qacrash : salam.. hi dear.. I da email u contact no tu.. dan thanks juga sebab sudi baca blog I ni yang entah hape hape je ni..hahahahaha..u call la dia ye..kalo u call dia x dapat..u bagitau I balik ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi, ble x email kn info yg sma utk sy. tq

      Padam
    2. ;) email kt sye jugak ye lilymuliati78@gmail.com
      tq

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  8. hi, boleh x nak daptkn email/contact number supplier u? n kat mane u inject tu? i dduk area kl..my email hidayahseth@yahoo.com..tq so much.. :)

    BalasPadam
  9. sweet heart : saya dah email..cube la tengok mail box u.. thanks ye

    BalasPadam
  10. knoreza : ini bukan botox yang mengubah rupa bentuk asal kita.. vitamin dan kolagen ni kan sebenarnya semulajadi ada dlm badan kita dan ini kira mcm supplement la sebab kadang tu badan kita kekurangan vitamin dan kolagen so ini membantu sahaja untuk tambah. bezanya kalau makan pil vitamin ni dia lambat sikit kesannya tapi kalau suntik terus kedalam darah.. than u pikir sendiri halal or tidak..

    BalasPadam
  11. nk more info jugakkk.. knoreza@gmail.com...klinik mana? beli kt mana?

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  13. suke btol dye nim manfing yeee!!bhaha,sbb tu lah kulit asik na gelap jerk!mih mih mih :)

    BalasPadam
  14. kulit gelap x pe jgn hati yg gelap..kannn... tak semestinya putih itu menawan...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamuallaikum
      kak nak minta alamat sama nom phone tempat akak injeck pleace
      att saya punya account
      rozyczka8519@yahoo.com
      rozyczka8519@gmail.com

      Padam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  16. I email u ye..pliz check..tq :)

    BalasPadam
  17. Kejap..i xde u punye emel.. Hehe.. Nak contact no supplier tu n klinik mana u inject.. zilah79_shaf@yahoo.com.my .. Thanx banyak2 tau..i kat kl..

    BalasPadam
  18. Tolong emel i ye sis.. Thanx byk2 tau :)

    BalasPadam
  19. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  20. sis..email kan saya no supplier tu..interested la nak buat.. thanx
    liyamelanie@yahoo.com

    BalasPadam
  21. Sis email kt i no supplier tu...zachzainun@gmail.com

    BalasPadam
  22. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  23. hi babe! i google psl suntikan vitamin c kat klinik ayu jelita n accidentally terbaca ur blog.. nice blog anyway! :) just nk tanye, ade effect tak kalau i amek suntikan yg u amek ni if i ni peminat udang? boleh dikatakan i ni hari2 mkn udang.. hehehe.. nnt email i dear.. leesa0709@gmail.com.. thanks for sharing info.. u nmpk gojes dear! hehe

    BalasPadam
  24. Hi , I'm interested . Plss email me the info and supplier too :) katyyfernandez94@gmail.com . You pergi which klinik yaa ?

    BalasPadam
  25. Hi , I'm interested . Plss email me the info and supplier too :) katyyfernandez94@gmail.com . You pergi which klinik yaa ?

    BalasPadam
  26. hai beb ! good info and kulit u cantik :) blh i tau which klinik yg u refer utk suntikan tu eh? blh emailkan? hanna.imz@Gmail.com

    BalasPadam


  27. tlg emel kat sy jgk...nama klinik & kos nye tu..hehe
    aimyliza@yahoo.com

    BalasPadam
  28. Tolong email kat sy jga key_cullen@yahoo.com

    BalasPadam
  29. hye. sangat berminat sb da lame cari bnde camni.. baru terbaca ur blog nih haa.. :) nk ckp prob tersgt la bnyk. jerawat toksah ckp parut smua. i got ekzema n tergaru2 mnyebabkan parut -__- sangat sedeh! n kalau bleh nk tau vitamin y u mkn tu skali y naik berat bdan tu.. huhu.. n supplier for product atas tu. email me 4 info dear farah.ami88@gmail.com tq.. ;)

    BalasPadam
  30. nice blog, bole saya tau supplier kt mne? tolg email sy plisss nurulain0206@yahoo.com

    BalasPadam
  31. nice blog, bole saya tau supplier kt mne? tolg email sy plisss nurulain0206@yahoo.com

    BalasPadam
  32. tlg emel kat sy jugak plezz tq..ezry_mom@yahoo.com

    BalasPadam
  33. hi.dear semua yg komen minta saya email kan..saya dah email. .. maaf sbb lewat ye..maaf sgt sgt sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. sis..email me the info please.thanks
      maisara.sakina@yahoo.com or mysarasakina@gmail.com

      Padam
  34. HEY..can u email me the supplier and which clinic u suggest.. i just read ur blog randomly. is a very good info. thanks. This is my email
    maisara.sakina@yahoo.com

    BalasPadam
  35. Hi
    Blh bg saya klinik dgn supplier awak? Reveur_elle@yahoo.com


    BalasPadam
  36. Hai...just nk tya ada x yg brminat nk bli set yg sya sdg guna..sya plan nk pragnant so kna stop injct dlu..klu ada spa2 yg brminat call or sms sya 0122287441..byk lg 2 set ni sya bru bli aqua egf gold dan vaniscy.

    BalasPadam
  37. hai dear,,,, berminat sgt ngan supplier n clinic yg u suggest tu.. bleh x emailkn sy detail supplier n clinic tu..n dlm brapa harga smuanya.. ladysyea90@yahoo.com..
    thnk u so much..

    BalasPadam
  38. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  39. i brminat blh x email kt i jgk....info yg bagus

    BalasPadam
  40. salam dear.. boleh tau x u jab kat klinik mane??
    email sy ye.. aina_eka@yahoo.com

    tq so much..

    BalasPadam
  41. Saya baca blog ni, sgt menarik hati. Boleh bagi maklumat klinik tu? Email saya, asmiah.yawatim@gmail.com
    tq

    BalasPadam
  42. Saya berminat la dengan cara ni..boleh email kepada sy di mana awak beli product n brapa harga? Blacksupaholic@gmail.com

    BalasPadam
  43. Tolg email sy nma supplier n klinik tu plz... fhsulaiman@gmail.com

    BalasPadam
  44. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  45. semua di atas sila check email... hihu saya da email.. yg x bagi email address tu saya x email la.. or ini email saya..email saya dulu la.. super_maylash@yahoo.com

    BalasPadam
  46. Hi sis, sy interested dgn apa yg sis cerita kat atas. Boleh sis bg sy numb supplier yg sis slalu beli n kat klinik mana sis buat? Oh, kalau boleh sy nk numb sis sekali? Senang utk sy tanya sis apa-apa yg sy taktahu. Ini email sy myrauhl@yahoo.com

    BalasPadam
  47. As Salam Super Young Lady,

    Boley share dgn i skali kt mane you beli products you guna tu? ni email i effazulkifly@gmail.com

    Thanks ea..

    BalasPadam
  48. As Salam Super Young Lady,

    Boley share dgn i skali kt mane you beli products you guna tu? ni email i effazulkifly@gmail.com

    Thanks ea..

    BalasPadam
  49. Hai dear..boleh kasi info pada saya jugak yer marina.miswan@gmail.com..tq

    BalasPadam
  50. Hai dear..boleh kasi info pada saya jugak yer marina.miswan@gmail.com..tq

    BalasPadam
  51. Tlg emel sy supplier tu..
    srishaz@gmail.com
    Tqs dear

    BalasPadam
  52. Hello, boleh share kan contact number? Ini email saya, hanighz@gmail.com. thank you so much!

    BalasPadam
  53. Email kat sya vinavivianey@gmail.com nak order

    BalasPadam
  54. hi semua... sori ye lambat reply.. if boleh u pls email directly kat I lebih cepat I reply...hihi..ni email super_maylash@yahoo.com

    lagi better u bagi tau apa yg u concern nak kat skin so I bole suggest kan supplier mana yg better utk u.. contoh nak putih ke..nak ilang jerawat ke.. ok dear..

    yang ada comment ni jap lagi saya akan email u sorg2..maaf ye..sbb lately ni saya bz kit..hihi..tapi saya tetap try my best ye..

    BalasPadam
  55. Ok da email.. ada fb ker senang nak link

    BalasPadam
  56. kepada my dear --> myrauhl@yahoo.com effazulkifly@gmail.com marina.miswan@gmail.com srishaz@gmail.com hanighz@gmail.com vinavivianey@gmail.com

    saya dah email tau..sori lambat..

    BalasPadam
  57. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  58. Hi.. I br baca blog u td.. kebetulan sya br try amik injection vita c ni pg td.
    Rsnye picture u yg 1st tu brand roche. I pun buat research b4 amik.. blh I tau u beli sndri vita c tu then inject d klinik ye.. kos brape ye?

    BalasPadam
  59. dear.. yang Roche tu u maintain every months guna brand yang sama atau u tukar? after 10 amp kita jab (seminggu sekali)lepas tu kita maintain every month kan? u guna brand yang sama atau brand yang berlainan? i baru nak start jab. i beli yang roche gak.. tp after 10 amp tu i ingat nk maintain guna brand yang sama utk every months. what say you? pls advice me.. hehehe.. tq darl..

    p dot s: this my email sarah.hernyzar@gmail.com

    BalasPadam
  60. hi babe...bleh email upplier tu x?gud info n nice blog btw...:p

    BalasPadam
  61. Salam, hi..boleh email harga dan nama produk x? farahmokhtar@ymail.com

    BalasPadam
  62. Hai...I interested bila bc blog u:-) blh bg tau price semua tu, klu blh nak contact no supplier and kat mn klinik u pergi ni...sebenarnya baru nak mencuba hehe thanks atas tips:-)

    BalasPadam
  63. Hai...I interested bila bc blog u:-) blh bg tau price semua tu, klu blh nak contact no supplier and kat mn klinik u pergi ni...sebenarnya baru nak mencuba hehe thanks atas tips:-)

    BalasPadam
  64. Babe..email dkt i supplier n clinic yg u buat ivf tu please.....
    nurulhifzah@gmail.com

    BalasPadam
  65. Babe..email dkt i supplier n clinic yg u buat ivf tu please.....
    nurulhifzah@gmail.com

    BalasPadam
  66. hai... bg tau price semua tu, dan kalu boleh bg no contack no supplay and klinik u pergi .. i berminat ni.. wedakim@yahoo.com

    BalasPadam
  67. hai... bg tau price semua tu, dan kalu boleh bg no contack no supplay and klinik u pergi .. i berminat ni.. wedakim@yahoo.com

    BalasPadam
  68. My sis dear..please emaill... Reenrahim95@gmail.com
    Byk nk tye..

    BalasPadam
  69. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  70. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  71. Hi dear I nak tahh jgak pasal jab ni jenis mna yg ok .. then nak number supplier u dgn tmpt u buat jab missyucie@yahoo.com. . Tq darl :D

    BalasPadam
  72. Dear sis... email me please klu blh nak contact no supplier and kat mn klinik u pergi ni...sebenarnya baru nak mencuba hehe thanks atas tips:-
    alyabalqish101@gmail.com

    BalasPadam
  73. Sis email i supplier vit contact n clinic u suntik.. I area kl. lilyenda@gmail.com

    BalasPadam
  74. Hi sis..mcm best je benda tu..email I leh? fa_tiem@yahoo.com

    BalasPadam
  75. Salam dear.. nk info jgak..email me ley??? ragazzakristal@gmail.com..

    BalasPadam
  76. UPDATE : PERTANDINGAN PEMILIHAN NAMA RASMI KELAB PEMANCING WANITA (Hadiahnya sekotak Vitamin C dan sekotak Placenta) sila baca entri terbaru saya klik sini http://superyounglady.blogspot.com/2013/07/pertandingan-pemilihan-nama-rasmi-kelab.html

    BalasPadam
  77. saya dah email kepada yang di atas semua..hihi..yang tak baik email address saya tak email la..

    BalasPadam
  78. Hi..sy pun nak tahu supplier tu.email me.nawimie@gmail.com
    Btw last week sy amik 1st injection vit c tp org spa tu ckp kne amik sbulan skali je.die xnk buatkan kalo everyweek.igtkan 1st month blh amik every week.knp ye die xbg..hmm..

    BalasPadam
  79. Plz pm me the supplier...really intrested ikatanvivaagency@yahoo.com..tq

    BalasPadam
  80. Plz pm me the supplier...really intrested ikatanvivaagency@yahoo.com..tq

    BalasPadam
  81. Babe..do email me okay aisha_6792@yahoo.com ASAP ;) good info ! Keep it up

    BalasPadam
  82. slaam...hye can u plis email me the supplier details???tq..=)

    BalasPadam
  83. wimie : jap saya email ye.. pasal org spa tu saya tak sure la..sbb saya cucuk kat klinik..memang doktor tu cucuk seminggu sekali..dia takut risiko jerawat kot sbb tu suh sebulan sekali je..hihi..

    BalasPadam
  84. wimie, alyaa, bunny : saya dah email tau..

    asyu : mana email nye

    BalasPadam
  85. hye!!alamak so sorry lupe nk drop my email... asyumustafa@gmail.com
    tq u!=)...T emailkan yep...

    BalasPadam
  86. Hai......my email saraarif8379@gmail.com.......I nk info tentang nk putih n glowing......which one should I take.skrg I sedang ambik aura white (bleh ker campur ngan injection skali).....satu lg my husben parut jerawat yg lekuk2 tu, ape suggestions u(injections).......kosnyer n which klinik skali yer info for me.....Thanks dear....

    BalasPadam
  87. hi bole bg supplier tu x nak jugak la nike_wachaa@yahoo.com tenkiu..

    BalasPadam
  88. asyu : ok i da email tau..

    sara : bole je u campur sekali.. tak ok ke amik aura white tu dear? i ada email u juga tau

    eqin : u pon i da email

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok jer...tp i nk gebus2 lg......merah2 gitu.....sbb i tgk kwn i cantiknyer......nk tny klu tationil + larascobine ok tk....u pernah buat injections stem cell tk....klu pernah cer citer sket result dier.....thanks dear...oppss lupa nk gitau i tk dpt pun email dr u dear.......

      Padam
  89. Bole bg details supplier n clinic u tu? Thanks :)

    BalasPadam
  90. Bole bg details supplier n clinic u tu? Thanks :)

    BalasPadam
  91. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  92. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  93. Hi bole email nama klinik dan supplier terima kasih natasharini@gmail.com

    BalasPadam
  94. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  95. Hye dear...boleh email xnama klinik yg buat service inject tu..somemore murah plak tu...my email april.anna.xavier@gmail.com thanks dear

    BalasPadam
  96. bole email kat sy jugak..?
    nadiamiskam@gmail.com

    BalasPadam
  97. bole email kat sy jugak..?
    nadiamiskam@gmail.com

    BalasPadam
  98. bubu dan mawar : saya dah email tau

    BalasPadam
  99. nk contact no supplier tu blh?Balqisha04@gmail.com

    BalasPadam
  100. nk contact no supplier tu blh?Balqisha04@gmail.com

    BalasPadam
  101. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  102. norsara09@gmail.com email me cntc no spplier n clinic wt service injection tu blh? Tq sis

    BalasPadam
  103. Hi dear...blh i dptkan email supplier u tu....i nak cantik mcm u jugak sis...my email is noryanieramli@gmail.com

    BalasPadam
  104. Hi dear...blh i dptkan email supplier u tu....i nak cantik mcm u jugak sis...my email is noryanieramli@gmail.com

    BalasPadam
  105. Hi dear...blh i dptkan email supplier u tu....i nak cantik mcm u jugak sis...my email is noryanieramli@gmail.com

    BalasPadam
  106. hai sis chanteq..

    nak nama dan c0ntact clinic tu dan supplier.. tq

    my email address is charmainelicious@gmail.com

    BalasPadam
  107. Bleh email kt I jgk..clinic n supplier.
    sitizhenia@gmail.com

    BalasPadam
  108. Hi dear...blh i dptkan email supplier u tu.my email shazreenida@gmail.com

    BalasPadam
  109. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  110. Balasan
    1. akak , bez bila baca citer akak . sy pun nak try jugak lah . akak email sy jugak leh zeerka.inred@yahoo.com .

      Padam
  111. hye dear. please email me about the supplier and price. tq dear! najwatulhasanah_zamani@yahoo.com

    BalasPadam
  112. Saya berminat sis boleh email saya detail supplier tu?? nurhafizahyaacob@gmail.com

    BalasPadam
  113. Saya berminat sis boleh email saya detail supplier tu?? nurhafizahyaacob@gmail.com

    BalasPadam
  114. Email detail suupplier & klinik.. miowkakak@yahoo.com

    BalasPadam
  115. hai sis. i have already emailed u. from houri_angelic007@yahoo.com
    waiting for your reply. thanks :)

    BalasPadam
  116. Pls email me supplier n clinic yg u buat injection tu.. : mamanurinshoppe@gmail.com

    BalasPadam
  117. email kt sye jugak.. lilymuliati78@gmail.com
    tq yea.. muah3x :)

    BalasPadam
  118. Email kt sye jgak..farahfarisha81@gmail.com..

    BalasPadam
  119. Email kt sye jgak..farahfarisha81@gmail.com..

    BalasPadam
  120. email sy jugak supplier tu.. blossom_8192@yahoo.com.my

    BalasPadam
  121. nak jugak.... elleezawati@yahoo.com.my

    BalasPadam
  122. nak jgk sis...eyta.majid79@gmail.com

    BalasPadam
  123. dah lama buat reserach pasal ni and dah mmg nak buat, cuma takde reliable supplier and clinic yang sudi nak buat dekat area2 rumah ni...leh tolong:) my email is zazahaidie@gmail.com
    pls & tq

    BalasPadam
  124. sis email me the supplier and the clinic pls.thank you so much..zainatulizzufi@yahoo.com.

    BalasPadam
  125. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  126. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  127. hi sis email kt i ek.i nk sngt2.huhu.thanks dear..

    BalasPadam
  128. Hi plz email to me the supplier and the clinic .thank you so much. gu_na_lan@hotmail.com

    BalasPadam
  129. email me the supplier n klinik..area penang ada x gula2hatyku@yahoo.com

    BalasPadam
  130. bleh tlg email x? idah_nor86@yahoo.com

    BalasPadam
  131. Hi sis .. please email to me too .. yg supplier murah tu .. niena_sofea93@yahoo.com.my .. tq .. :)

    BalasPadam
  132. haii..nak tanya bleh??if kite smoking ambik suntikan nie mmg xberkesan kan??so kalo kita stop smoking bleh nampak kesan ke?

    BalasPadam
  133. haii..nak tanya bleh??if kite smoking ambik suntikan nie mmg xberkesan kan??so kalo kita stop smoking bleh nampak kesan ke?

    BalasPadam
  134. Sis , emel saya juga raihanhsm070@gmail.com
    tq:)

    BalasPadam
  135. Hi, blh email no tel supplier n nama clinic. Tq
    anispenmerah@yahoo.com.my

    BalasPadam
  136. dear boleh e-mail saya tak nama no telefon supplier dan clinic yang boleh inject vitamin c ni. please dear kulit kaki saya teruk ni :(at as_eayu@yahoo.com

    BalasPadam
  137. Dear bleh email i. ..no supplier murah...alamat clinic n brape kos semua?aikafarisha_72@yahoo.com

    BalasPadam
  138. Nak tau price range boleh? Emel I faridbobo36@gmail.com

    BalasPadam
  139. Emailkan saya detail ke suhaizailani@gmail.com. Tq

    BalasPadam
  140. Emailkan saya detail ke suhaizailani@gmail.com. Tq

    BalasPadam
  141. klnik d mna? sy d perda penang.
    tlg wasap sy 012-4983439

    BalasPadam
  142. klnik d mna? sy d perda penang.
    tlg wasap sy 012-4983439

    BalasPadam
  143. Hye dear...email kat i supplier bole x... Enascoot@gmail.com..tq ye :)

    BalasPadam
  144. Hi dear.... tlg email i jugak ye.... n u jab kat klinik mana.

    BalasPadam
  145. saya dah email semua.. mana yg belom dapat..mungkin terlepas pandang.. boleh email saya dulu? super_maylash@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Email sy sis thanks bloodystarfish@gmail.com

      Padam
    2. Emelkan saya sis, ivycaroline12@gmail.com
      Tq

      Padam
    3. Emelkan saya sis, ivycaroline12@gmail.com
      Tq

      Padam