Selasa, 22 Januari 2013

Busy Busy Busy...Busy sangat keh???

Tiap kali nak update blog je....tetiba ada keje....bila tak de keje..penat pulak sebab buat banyak keje.. hehehe... macam-macam alasan la...

Sebenarnya kalau nak ikutkan saya memang banyak keje..ye lah..saya ni bukan makan gaji..saja meniaga sendiri so kena la usaha gigih sikit nak cari duit...hehe..ceh.. bila dah banyak keje tu..........al maklum la saya ni badan bukannye super hero yang kuat sangat walau nama blog saya ni super young lady..keh keh keh..sebab berangan super la saya buat kerja gila-gila than.......sakit.... waaaa......malunye...

so rasa-rasanya nak tau tak apa busy keje apa??? lantak la tanak tau po,saya nak cakap jugak...ahahaha...(gelak sambil geleng kepala)

TADA......

saya busy dengan katering kahwin saya ni... so kalau uols rajin..sesila la melawat maylashcatering.blogspot.com atau maylashweddingplanner.blogspot.com atau boleh like facebook saya Katering Kahwin

JOM TENGOK APA SAYA KLIK KLIK



mak & achik saya(kena tlg)    ni pekeje mak(pinjam je)  ni adik saya(kena tlg jgk)
 
Atas tu semua saya...semasa comot dan tak comot..ahahahaha

 barang yang saya guna berkualiti tau..tu bukti..beras mongol kau...10kg RM80 tau! minyak pulak Seri Murni, sungguh suci sungguh murni (bak kata dalam iklan)

 


So Inilah Hasil Nyerrrrr....

 
 
 
 
 
 

so..guyz..if uols nak kahwin ke..anak nak kawin ke..ayah nak kawin ke..bole le try try meng'order' sambil men'support' katering saya ni yerk... for your info, SAYA MASAK SENDIRI TAU.. so jangan segan segan order..hak hak hak..contact number semua ada kat blog dan facebook..ok..

bye





Tiada ulasan:

Catat Ulasan