Isnin, 21 Oktober 2013

Review Kedai : Juara Tackel, Alam Megah ( kedai jual alat memancing )

Nama Kedai : Juara Tackle
Jenis Kedai  : Menjual Peralatan Memancing
Alamat         : Jalan Unyang 27/60, Alam Megah, Shah Alam
Facebook     :  https://www.facebook.com/jt.anglers

Saya terasa nak share sikit la tentang satu kedai pancing ni..huhu..tetibe terasa plak kan..bukan apa..kedai ni best.. lokasi dia kat alam megah je..uols boleh search melalui maps application je..
 Apa Yang Best Tentang JUARA TACKLE ?

kedai ni sebenarnya 100% milik melayu islam.. kalau uols datang kedai ni, tokei kedai ni mesti ada.. biasanya yang ada Abg Azrul & Kak Nani la..
 masa saya mula-mula masuk kedai ni.. sgt terkejut bila tengok banyak sgt barang dia.. memang la kedai ni cuma 1 lot sahaja tapi saya rasa semua ada di sini tau.. semua produk ada dan lengkap..banyak kedai pancing kalau saya datang, tak semua produk ada.. terutama kedai malay..biasanya nampak macam kosong je..tapi kedai ni apa saja yang saya cari semua ada..
 selain daripada buat servis repair joran..kedai ni ada buat custom rod jugak.. ikut selera dan kehendak uolsss.. uols boleh buat macam-macam design tau.. nak tulis nama sendiri kat rod tu pon boleh.. nak buat rod kaler pink pon boleh..gitewww..
 
 paling penting sesebuah kedai tu.......layanan terhadap pelanggan.. kat sini saya abg azrul dan kak nani memang peramah dan sangat membantu.. uols nak beli apa cakap je kat diorg ni.. banyak kedai pancing saya datang, mungkin sebab saya ni perempuan so diorang tak berapa nak layan sangat..sedeyyyy...sob sob sob...
 paling terbaikkkkkk lagi...kat sini ada fishing stimulator ni.. diorang bagi pelanggan pakai free je uolss... seronok sangat..saya sendiri dah cuba.. merasa la nak tarik ikan hebat-hebat.. sehari sebelum saya nak ke RPBIC hari tu saya pun try la camne rasa tarik ikan layaran..perghhh.. terbaikk..uolss kalo nak try guna stimulator ni bagitau je abg azrul atau kak nani..kena try !
 kalau uols tak pandai pape..just tanya or mintak tolong.. jangan jadi bodo sombong.. diorang kat kedai tu semua tak kedekut ilmu langsung..diorang akan share ilmu dan semua akan diajar.. daripada cara ikat perambut sampai cara bancuh umpan..semua dia ajar saya.. semalam pun saya baru je lepas belajar cara guna set casting.. siap praktis kat car park lagi..hihi..untong la...ada guru da sekarang..ahahahahaha..
 Tapi saya sure punya..uolss nak tau kan..harga barang kat sini ok tak kan kan.. seriously pada saya antara yang terendah la harga dia.. saya da banyak pergi kedai pancing ni..dari kl ke melaka ke johor ke perak..tapi barang kedai ni semua murah-murah..huhu..sebab tu sekarang saya membeli di sini je..ehehe..jimat uolsss...kang duit baki tu nak menabung nak gi naik bot pulak..ahahaha..
so far untuk kedai ni memang terbaikkkk la uols.. 5 star la.. mesti kena datang tau.. saya tanak makan sorang je betapa bestnya kedai ni..sebab tu saya review share sama.. sekarang saya beli barang pancing kat Juara Tackle... belajar memancing kat Juara Tackle..semua kat Juara Tackle la..huhu..

9 ulasan:

  1. Sy pegi cari kedai ni di alamt tu x jumpa pun,cmne ni

    BalasPadam
  2. alamat : Jalan Unyang 27/60, Alam Megah, Shah Alam
    *** lokasi betul-betul kat deretan kedai belakang balai polis situ..kedai berhadapan dgn carpark besar. signboard oren tapi warna agak luntur mungkin sbb tu u x perasan kot..
    no. telepon owner kedai : 012-3138652 (en azrul)

    BalasPadam
  3. cool. esok nak pergi terjah. asyik pergi ke kepong je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru2 ni pegi nk tukar ring rod bahagian tgh paling cpt seminggu katanyer.....hampa :(

      Padam


  4. Hello dear,
    How are you, hope all is well with you? We are manufacturer of fishing tools.
    Products line:
    Fishing Nippers, Barb Clamp, Tension Scissors, Hair Scissors & Razor Scissors, scissors, All Purpose Scissors, Barb clamps, Mitten scissors, Release Clamps, Fishing Forceps, Fishing Pliers, Fly tying Tweezers, Fishing Pliers etc…
    This Catalogue doesn’t cover all the ranges of flying tying tools and fly fishing tools. We welcome of your required tools enquires which have not been in our catalogue list. Customized Tools could be manufactured as per customer’s instructions.
    Looking forwarding of your nice mail,
    Thank you!
    With Regards
    Waqas Mughal
    MARCONI CORPORATION
    Sialkot 51310 Pakistan
    Mob: +92 344 6397480
    Ph: +92 52 3543755
    Email: info@marconifishing.com, sales@marconifishing.com
    www.marconifishing.com

    Social Websites:
    https://plus.google.com/u/0/109506366514435512760/posts
    https://www.facebook.com/pages/Marconi-Fishing/376122832558850
    Skype ID: marconi.fishing

    BalasPadam