Sabtu, 12 Januari 2013

I'm back !!!

Waduh....i'm back gitu kauuu...macam glemer gitu..ahahaha...
Takde la..actually thanks to all supporter yang rajin menjenguk blog saya yang tak seberapa ni...
Since saya terlalu banyak keje, ada banyak tempahan kawin, so masa saya tu terlalu lmited nak on laptop untuk meng'update' blog nih.. tapi saya banyak yang bertanya bila nak update..maaf ye..

Sebenarnya saya buat blog ni untuk suka-suka meluah prasaan atau menghabiskan masa terluang je...tak sangka ramai yang perlukan info yang saya tulis tu..so ok..chaiyok mala...teruskan menulis... (mengenggam tangan sambil membuat wajah bersemangat)

So skg saya cuba sedaya upaya meng'update' ye.. tapi kalau tercacat cela ke maaf la sbb saya akan update guna tablet atau note saya..itu pon bukan pandai sgt nak guna pon..

Saya ada tengok listing tu...agak2 apa yang korang suke baca kan...ke keh keh...
1) saya tengok ramai yang baca pasal vitamin c dan dermalogica.. so kompom ni gadis2..wanita2..abggadis yang anggun yang baca..amboi...

2) second saya tengok ramai baca dan banyak email saya tentang pemancingan.. abg abg serta pakcik memancing le ni...thanks support saya...

3) third nye saya tengok.. cuti & honeymoon... gila ko..saya tak kawin lagi tapi update sal honeymoon..ahaha..saja nak share tempat jalan yang best..so ini banyak berguna pada yang suka jenjalan dan pasangan yang nak honeymoon...

So..base on apa yang anda minat dan minta..saya cuba update ye..tapi kalau terburok la blog ni maaf ye...sbb saya ni masih lagi terkial-kial pakai tab dan note ni..ahahaha...tu la berangan la berteknologi moden sangat...huhu...(gelak sambil geleng kepala)

Okeh okeh...cakap lelame pon tak guna...masa tak cukup..saya try update sikit sikit dulu ye..saya start dengan tempat percutian menarik dulu...chow...eh eh..bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan