Isnin, 28 Januari 2013

Hotel reviews : Angsana Hotel, Melaka

Nama hotel : Angsana Hotel
Lokasi : 89, Jalan Ujong Pasir,
               Pusat Bandar Melaka,
               75050, Melaka, Malaysia
Bintang : ★ ★ ★
Harga : RM 125
Deposit : RM 50

Ni kali ke dua saya stay kat hotel ni..so dapat discount...sepatotnya harga RM160 tapi sebab ada promosi repeat customer...saya dapat harga RM125...
Tapi bilik beza kit la dari dulu..yg dulu luas lagi..tapi ni je yang ada amik je la..dulu bezanya just lebih luas dan ada meja kerusi kopi..so bole lepak-lepak..masa tu dia baru 2 bulan je kot beroperasi..harga RM175..
Ni bole kata budget hotel ke? Bole kot..tapi selesa lagi la sebab harga atas seratus kannn.... 3 bintang plak tu... dia takde breakfast. .tapi ada meeting room tok sesapa yang perlukannya...
Kalo uols pegi hotel ni..uols kena naik lif ke tingkat 1 dulu..kat situ lobby..grand floor kedai yehh...
Bilik tak besar sangat tak kecil..dalam 160 ke 200 sq feet je kot.. toilet bersih tapi simple je.. ada cerek pemanas air.. ada kopi segera 2 pek.. ada cawan dan sudu.. ada towel..meja make up ada tapi takde almari baju yeeee...ada penyangkut sahaja..so ko sangkut la...hihi...aha tak lupa ada TV plasma melekat kat dinding..dan aircond...dan water heater...
Bilik ni takde hairdryer dan takde iron...saya bawak sendiri dari umah.. cuma masa iron tu black out..maybe tak cukup power kot bilik ni..after orang hotel betulkan bila saya call.....saya padam dulu semua electric macam tv, water heater,  aircond...baru iron baju..pastu on la balik...
So far ok juga bilik ni..nak selesa...tambah duit sikit bole tido hotel ni..
ni banggunan dia..jgn konfius kat bawah tu kedai tau..lobby tingkat 1
takde almari cuma ada penyangkut baju
ni katil dia yang simple tapi ok la
ni bilik lain tau..before this saya dapat this room..not very much la beza harga..nyesal x mintak this room again
toilet pon simple je..ignore barang tu...tu saya punya..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan