Isnin, 28 Januari 2013

Hotel reviews : Coastal Park Hotel, Melaka

Nama hotel : Coastal Park Hotel
Lokasi : 533 Jalan Ujong Pasir,
               75050, Melaka, Malaysia
Bintang : ★★
Harga : RM 82
Deposit : RM 50
Bilik : katil double
Kalau pergi melaka nak jimat, hoyel murah tapi nak selesa.. saya recommend hotel ni.. yes.. ni memang budget hotel but seriously sangat selesa...TAPI....ada syaratnya.. hehehe..siap bersyarat okehh..ahahaha.. syaratnya uols kena request kat apek yang jaga kat kaunter tu yang korang nak bilik baru renovated... betol ni..memang berbeza gila bilik lama dengan bilik yang baru renovated tu.. kalo uols tak mintak, mau jadi hotel budget burok je..huhu..
Saya pon pernah bergado jap ngan apek tu sebab tak bagi saya bilik cantek tu..ahaha..sebab saya dah lebih 6 kali check in kat hotel tu..of course la ko tak bole tipu kata takde..kan.....ahahaha..
Okeh..about hotel ni..memang tepi jalan je..dekat dengan 7e dan kedai mamak.. car park tak banyak tapi ada la... masuk je pintu terus nampak kaunter..biasanya ada apek yang jaga..agak kerek sikit tapi dulik apa..bukan hotel ko pon..ada 1 lagi apek ni baikkkk sgt..tapi pernah ada sekali la saya jumpa receptionist dia malay boy..
Hotel ni tak de lif..tangga je...exercise okeh...hihi...tak pe.. bilik renovate ok la...mane nak jumpa budget kat melaka yang ok macam ni.. bilik besar juga la..agak-agak dalam 200 ke 250 sq feet la..ada cable TV..meja make up..almari baju..termos air panas..cawan..tuala..PALING BEST...toilet dia sgt cantik..trust me..saya sangat pentingkan toilet sbb saya geli nak mandi toilet yang buruk, lama, kotor or kuning-kuning..ishh..
Nama pon budget hotel..so no breakfast ye.. no iron.. no hair dryer.. tapi aircond ada..water heater pon ade..ape mau lagi....
Ok ok..esok saya try hotel lain..saya review lagi ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan