Selasa, 20 Ogos 2013

Movie : Nuffnang Premiere Screening of THE PURGE

Alhamdulillah.. itu le nama rezeki.. asik dapat tiket wayang percuma je from nuffnang ni.. hihi.. orang lain kumpul duit raya, saya kumpul tiket wayang..

Aritu nuffnang bagi 2 tiket Smurf 2.. memang gempak citer tu.. kali ni cite the purge.. saya sebelum tengok semalam movie ni, ada la jugak search kat tenet pasal movie best ke tak.. actually kat obersea dah tayang dari bulan 5 lagi..ramai yang kata bosan..hihi..tak pe la..tiket free tengok je la..

Ok..review saya tentang cerita ni..  
Memang agak bosan la..huhu..idea dia dah ada..sebab nak tonjolkan kelainan..macam kononnya kerajaan adakan setiap tahun ada 1 hari yang mana 12 jam polis, hospital, bomba semua suspended.  Dan semua jenayah seperti merompak, membunuh menjadi halal la..tapi utk 12 jam tu je.. tapi cara penyampaian cerita tu yang agak bosan la..hihi.
Ok..hari ni saya ada 2 lagi tiket tayangan perdana percuma..utk city of bones..esok saya review.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan