Sabtu, 24 Ogos 2013

Movie : Gala Premiere Screening of KL Zombi 

Thanks again to nuffnang for 2 free tickets tu yeh.. tiket ke majlis Gala Premiere Screening of KL Zombi.. sebenarnya event ni khamis lepas, 22 ogos 2013..dah sabtu baru nak update kan kan..hahaha..ni pon sebab saya ngah bosan tunggu ikan tak makan-makan umpan.. (saya sedang mancing di kelong telok gong sekarang ni)

Ok ok..khamis ari tu pas event launching portal virtual malaysia, saya terus bergegas ke Curve utk tayangan perdana KL Zombi ni.. sampai je kat sana perkara pertama yg saya kena ialah kejutan oleh ZOMBIE.. gile terkejut uols..tetiba ada kat sebelah je..seb baik tak kena hempok..huhu..

Banyak retis datang malam tu bersama media..saya tunggu Zizan lambat sgt tak sampai sampai..huhu..so saya terus masuk hall utk tonton movie tu..

Uols..Meh saya bagi review movie ni ye.. maaf saya kata, movie ni macam harap zizan je buat lawak kasi best.. movie ni tak lucu sangat pon dan bagi saya kurang memberi kesan la.. hurm..sebab saya gagal gelak pon.. tapi tak tau la if uols rasa best kan kan..gi la tgk..hihi.. pastu saya habiskan masa klik klik sana sini je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan