Rabu, 6 Februari 2013

Hotel Reviews : Hotel Lost World of Tambun

Saya Recommend Juga La !!!
 
 
Nama Hotel : Hotel Lost World of Tambun
Lokasi           :
No 2 Persiaran Lagun Sunway 1,
                          Tambun, Ipoh, Malaysia 31150
Phone           : 605-5408888
Bintang         : ★★
Harga            : RM 210 (harga goverment)

Deposit         : RM 50

Bilik                : Deluxe Room
Website         :  http://www.sunwaylostworldoftambun.com
 
 saya sangat kerap stay hotel ni setiap kali ikot achik saya balik kampung dia..so macam-macam karenah hotel ni dah jumpe..nak bising lebih pon tak boleh sebab hotel ni agak baru masa awal kami stay tu..sekarang makin ok la...

Hotel ni dibuat di kawasan taman tema Lost World of Tambun dan Hotspring..so siang uols memang ada banyak aktivity begitu juga malam..sebab hotspring dia buka petang ke malam je..

Staff disini memang ramah dan baik..tapi pernah juga labuat beberapa mistake besar..contoh..ishhhh..(sambil geleng kepala)..GOSSIP.."pernah one day tu, saya dapat kunci bilik dan terus naik ke bilik..saya buka je pintu bilik..auuwwwmakkk...saya nampak lelaki cina tak pakai baju dalam tu bersama isterinya..ishh..jangan pikir lain..ada anak dia skali dalam tu..terkejut saya..terkejut lagi keluarga tu..ishh..saya say sorry kat family tu dan dia kata dah 2 org da bukak pintu bilik dia..ishh kesian..saya turn bawah dan report..rupanya dia ada masalah system..tapi isu salah bagi bilik atau double check in ni memang teruk..tak boleh tau macam ni..dan saya di beri bilik lain..masuk bilik saya cek semua dalam bilik sebagai langkah berjaga-jaga..opps...saya try buka pintu connecter kebilik sebelah(sbb incase u sewa bilik sebelah-sebelah u bole buka pintu tu tapi kalau tak pintu tu sepatutnya berkunci)..u know what !!! saya buka pintu tu saya nampak ada pasangan tidur dalam bilik yang gelap..OMG..nasib baik diorg tidur!!! saya call bawah dan suruh kunci bilik..BAHAYA !!!!"

Sebab tiada hotel lain yang berdekatan yang lebih selesa..saya memang akan stay sini la kalau datang IPOH..

JOM REVIEW !

TOILET... tiada bathtub..ada shower rain dengan water heater..tapi toilet dia sangat bersih dan selesa.. ada sabun..shampoo.. lotion.. 
 
 BILIK.. Katil Queen..biasa je..tapi ok la..TV Plasma.. Almari Baju.. Safety Box.. Cerek & Cawan.. Kopi..Teh..
katil dia simple je
saya suka minta bilik mengadap themed park
ni permandangan dari tingkap bilik
Arghh..nak tido...
Almari yang ringkas je


konon-konon membaca..hehe..propa sangat..
Jom Balik !!
 

 Lain-lain nak tau tentang hotel :
  • ada restaurant/cafe (PAPA RICH)
  • ada spa(di Hotsring & Spa)
  • ada swimming pool (di Hotspring & Spa)
  • ada function room
  • ada wifi
  • ada laundry
  • ada room services
  • ada parking

Tiada ulasan:

Catat Ulasan