Rabu, 6 Februari 2013

Hotel Reviews : Avillion Legacy Hotel Melaka

Saya Tak Recommend !!!
 (saya tak nak datang lagi kecuali terdesak/promosi)

Nama Hotel : Avillion Legacy Hotel Melaka
Lokasi           : 
146 Jalan Hang Tuah, 
                          Malacca City Center, 
                          Melaka, Malaysia
Phone           : +606 281 6868
Bintang         : ★★
Harga            : RM 

Deposit         : tak ingat la

Bilik                : Superior Room
Website         : http://www.avillionlegacymelaka.com/
 
 
 Pernah sekali tu saya datang Melaka tapi semua hotel penuh..saya ke lebih kurang 10 hotel..semua full book..so, last skali saya tengok Avillion Hotel..saya memang tak terpikir nak stay sana sebab banggunan tu adalah banggunan bersejarah lama..sangat lama..so quite seram sikit..pulak la saya check in malam kan...hehe...tapi tak pe ja jom tgk apa ada..
Lobby dia
Review Hotel.. TOILET !

Toilet dia agak usang la..semuanya macam dah buruk dan berwarna kuning sebab lama..bersih dia biasa-biasa je la.. apa yang ada ye? ada bathtub..ada shower rain.. water heater ala berfungsi tidak je..sabun..shampoo..lotion..
 
 
 BILIK TIDUR !!! bilik dia takde la besar mana pon..sedang-sedang je.. ada cable TV..Katil busuk..wekk..seriously busuk..Meja Kerja..Sofa..Almari..cerek..Kopi..Teh..Mini Ice-box..Safety Box
 
 
 TAK SUKE..TAK SUKE..

  • Bilik dia busuk..kuat sangat bau..entah la..nak muntah rasanya
  • Ada tingkap tapi permandangan dia..bueekkss..burok..baik tak payah ada tingkap..cuma boleh nampak bahagian hotel yang dah burok, berkulat dan usang je dari tingkap tu.
  • Katil dia pon busuk dan gatal..ishhh..
  • Banyak lampu yang rosak..
Lampu rosak
Lampu rosak..
Lain-lain nak tau tentang hotel :
  • ada restaurant/cafe
  • ada bar/lounge
  • ada swimming pool 
  • ada function room
  • ada wifi
  • ada laundry
  • ada room services
  • ada parking kat bawah basement

Tiada ulasan:

Catat Ulasan