Rabu, 6 Februari 2013

Hotel Reviews : Hatten Hotel, Melaka

 Saya Sangat Recommend !!!

 Nama Hotel : Hatten Hotel
Lokasi          : Hatten Square, 
                         Jalan Merdeka,
                         Bandar Hilir, 75000 
                         Melaka, Malaysia.
Bintang        : ★ ★ ★

Harga            : RM 182 (harga promosi baru buka)
Deposit         : RM118
Bilik               : Junior Suite
Website        : http://www.hattenhotel.com
 
Saya saja men'try' hotel ni bila tau je dia dah bukak..sebab selalu datang melaka nampak sedang dalam pembinaan..lagi pon tempat dia strategik sangat..kat Hatten Square tu..tengah-tengah bandar..jalan kaki je nak shopping kat memana tau..
So bila baru buka..of coz la harga launching kan..super murah..jangan lepaskan peluang la.. cuma masa saya datang tu, swimming pool blom buka..spa pon blom ada..sekarang dah ada kot..tapi..semua room kat sini jenis suite okeh..memang selesa..saya amik junior suite je..
ni lobby hotel tu..
sgt banyak lif.dgn kad akses bilik je boleh naik lif ke atas.selamat
okeh..Review Bilik Saya !!!.. kita start dengan TOILET..toilet dia tak besar sangat la tapi sgt selesa..bersih..mungkin sebab saya antara terawal yang stay bilik ni..ye lah baru buka..semua nampak baru lagi SUKE SGT ! tapi takde bathtub ye..yang ada shower rain, sabun, shampoo, lotion, berus gigi semua ada.. tuala 3 jenis..badan..muka..tangan..
kat pintu ada cermin besar..jgn terkejut nampak diri sendiri..hehe
LIVING ROOM..aloh tomeinye...jadi la..memang tak besar pon..berpatutan la dengan harga dia..murah..TAPI ada sofa..TV plasma..ice-box..cerek..cawan..kopi..teh..
boleh nampak org kat bilik dari living room
ni pandangan dari bilik ke living room
ni pandangan dari living room ke bilik
BILIK TIDUR...tiada balcony ye..tapi saya sangat sangat suka katil dia !!! rasa macam nak bawak balik rumah..katil king dengan  kepala yang sangat besar..nampak mewah sgt..cey cey cey.... ok..dalam bilik pon ada TV plasma jugak ! TAK LUPA.. ada almari baju...iron..iron board..

Lain-lain nak tau tentang hotel :
  • ada restaurant/cafe
  • ada spa 
  • ada swimming pool
  • ada function room
  • ada wifi
  • ada laundry
  • ada room services
  • ada parking kat bawah basement
  • sangat selamat sbb kalau takde kad bilik,u tak boleh naik lif ke bilik


2 ulasan: