Sabtu, 12 November 2011

Karaoke Reviews : Red Box IOI Mall



Aktiviti rutin yang menjadi hobi semata-mata..ahaha..melalak dan berangan artis gitu..ahaks..
Kali ni saya ke Red Box kat IOI Mall Puchong.. Tempat 1st time dating dulu ni..huhu...mengimbau kenangan lalu..heeee...(berangan sambil tengok dinding)


tempat mula2 nak ngorat ye...

Red Box ni selalu saya pegi yang kat The Curve tapi sejak duduk Puchong, Red Box IOI Mal Menjadi pilihan..huhu..dekat beb..

Red Box rasanya ramai yang sudah try kan..harga dia mahal sikit la dari tempat lain..saya datang jam 10 malam..untuk 2 orang; saya & achik..RM 117..tapi ok la..siap dinner kann..

Cakap sal dinner..ni nak komplen kit tang food dia..saya rase chef diorang ni gila MSG atau Ajinamoto kot..gile rase tau..makan sikit suda pening terus...ting tong mak norks..huh..tapi Red Box lain takde la rase banyak MSG dalam food dia..Masa saya nak amik food, tengok tak banyak pilihan makanan kalo nak bandingkan yang dekat The Curve la..


ini mau nyanyi ka..mau mentedarah? sampai pening MSG !

Sebab kami berdua saja..dapat la bilik kecil..nun dihujung..masuk je bilik i macam ade tau tak best..huhu..tapi saya suke bilik ni sebab bole adjust aircond dia..tak de la sejuk sangat..tapi lampu la..tak best sikit je..nak pilih lagu ok, senang..mic dia pon best..lagu semua rasenya ape yang saya nak ada! huh
u(sambil melompat2) ..hye..lagu kumpulan Three Day Grace ade tau..tempat lain takde..

Toilet ade kat dalam..senang sikit kalo nak terkucil..ye la..dari kul 10malam - 4pagi tu masa dia bagi saya melalak..tapi sebab pale kami masing-masing suda pening akibat terlebih ajinamoto@MSG, saya balik jam 2pagi..


gelas je cop beer..mak minum laici tuh..tak main la air setan ni..kang setan xde air nak minum pulak..ahaks..


menyanyi sampai lebam



ini yang paling sakan melalak..huhu

so, pape nak tau..bole la kunjung sendiri..Kat IOI Mall je..bukak kul 11pagi sampai 4pagi..















Tiada ulasan:

Catat Ulasan