Khamis, 15 Disember 2011

Business : Pakej Katering Perkahwinan 2012

Saya nak promote sikit ehhh bisnes kecil-kecilan saya..bagi sesiapa yang memerlukan perkhidmatan katering sila hubungi saya..saya mengambil tempahan dari kecil order ke tempahan besar..

  • majlis perkahwinan
  • majlis pertunangan
  • majlis khatan
  • majlis cukur jambul
  • majlis makan malam tahunan (annual dinner)
  • seminar (minum pagi,tengahari,petang)
  • mesyuarat
  • majlis hari jadi
  • majlis ulang tahun perkahwinan (anniversary)
  • house warming


Syarikat saya Teguh Indah Catering sudah berusia lebih daripada 10 tahun dan berpengalaman.. so tak payah risau la..bab makan minum mai serah kami...yeaahhhh...

Pakej Perkahwinan 2012
Memang Jimat..Memang Berbaloi..

1 ulasan:

  1. kalo gambar pakej tu nampak blur..klik kat gambar untuk besar kan..

    BalasPadam