Sabtu, 9 September 2023

Review Kedai: BEAUMEDIC IOI Putrajaya

Korang.. saya ada 1 tempat boleh INSTANT muda TEGANG muka..

Hari tu saya ke IOI Mall Putrajaya sebab nak try HIFU Treatment yang remain orang recommend tu.. Dah pikir-pikir, kali ni kita cuba ke kedai kecantikan BEAUMEDIC DERMACEUTICAL

Korang pernah dengar tak kedai ni ? Dekat tingkat level 2 . 

Masa masuk ni, staf dekat kaunter minta tunggu duduk sebenar dan lepas tu dia hilangkan teh panas la.. welcome drink macam biasa.

Appointment sebenarnya jam 2 petang tapi saya terdatang awal jam 1.35 petang.. lepas minum teh, jam 1.50 petang dia dah panggil masuk ke bilik treatment. 


Masuk je bilik staf tu minta saya tukar baju guna facial gown yang disediakan dan baring. 


Lepas tu treatment mula, macam biasa start dengan relexing.. lepas tu dia cuci makeup kita..

Selepas cuci make-up, dia scrub muka sikit..kasi buang kulit mati..

Lepas tu dia buat face massage

Selepas buat siap urut muka, dia start sapu gel untuk treatment HIFU.. 

Kalau korang tak tau, HIFU ni treatment untuk tengangkan semula kulitnyang kendur, sagging, nampak tua dan hilang kolagen. 

Macam saya kan dah 36 tahun, pipi dah mula jatuh tau.. atau menggelebeh sikit..so nampak tua.. so saya betul-betul perlukan treatment ni

Rasa masa buat treatment ni biasa je bagi saya.. macam kena cucuk electrostatic kalau terpegang besi tu.. tapi tak sakit.. 

Beautician ni cakap saya ni tahan sakit orang nye.. biasa orangnlain buat 0.6 pun dah rada sakit, saya dia guna 1.2 tapi saya kata tak sakit.. ape benda angka tu saya pun tak tau la.. itu apa dia kata la.


JOM kita tengok hasil dia..

TADA....

ni gambar sebelah dah buat HIFU, sebelah belum buat.. nampak beza kan ? 

Lepas ambil gambar ni, beautician sambung buat sebelah lagi muka..ye la kena kasi balance semula la mula kiri kanan tu.. 




Dah siap.. result dia memang INSTANT.. pipi naik, bibir pun nampak naik..auto muda.. ahaha..

Dah siap, dia sambung dengan letak mask muka, dan skin care..

LEPAS TU haaa. Ni nak bagitau.. dapat FREE hair removal.. laser bulu ketiak korang.. permanent hilang kata nya bulu tu nanti..


Best kan ?

Ok pasal harga pula..

Now PROMO RM98, harga sebenar RM800 tau untuk HIFU therapy 500 shot ni.. murah kan ? 
.
Nanti korang bagi code : fbmala_09 , dan claim FREE laser hair removal (ketiak atau atas bibir)
.
Kesan INSTANT terus drastik nampak V-shaped tu..pipi naik, kalau tengok betul, bibir pun naik sekali tau.
.
Kalau korang nak try call atau whatsapp nombor ni 0162322302... jangan lupa bagi kod : fbmala_09 boleh FREE hair removal tu.


Best kan ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan