Sabtu, 22 Julai 2023

Review Event : The Siam Food & Music Festival 2023

Kebetulan nampak iklan one city, kata ada buat event thai dekat situ hari ni, apa lagi korang.. kita ke sana la tengok.. dekat giler kan..

The Siam Food & Music Festival 2023
Lokasi depat luar banggunan Sky Park, One City, Subang Jaya

Korang google map atau waze je one city, mesti jumpa punya

Start hari ni, 21 Julai sampai 30 july 2023.. 10 hari event ni.. so korang ada masa lagi nak pergi

Event ok la.. saya lagi suka daripada one city ni dulu suka buat event kereta, bising dan semak.. ahahaha..
Ada banyak juga booth makanan thailand dibuka.. paling best.. betul-betul thailand.. tak silap dulu saya pernah pergi 1 kali tau festival thai food juga di putrajaya, tapi yang kureng hampir semua peniaga adalah orang melayu.. kedah la.. peneng la.. tak thai langsung..... HAAAAAA... yang ini betul-betul thai..amoi thai banyak 😆
Dia ada booth diorang menyanyi-nyanyi lagi thai juga.. ye la, nama pun food and music kan.. so atmosphere ke'thailand'an hidup weh.. 

Diorang semua peramah, rajin tegur..neh.. dia tengah nyanyi pun siap stop , tegur saya tau.. sawadikappp dia kata sambil tunduk.. kau ado ?
Korang jangan risau, diorang ada sediakan kerusi meja juga dekat situ.. so boleh lepak makan situ sambil feeling feeling makan dekat thailand sambil dengar nyanyian mereka.
Btw, saya ni tak tau sangat menu menu Thai ni.. tapi banyak betul.. saya tak boleh listkan semua sebab tak tahu. So korang tengok la sendiri yerk gambar gambar ni 😅

Tiada ulasan:

Catat Ulasan