Ahad, 14 April 2013

Makan Malam Jubli Emas Kuala Lumpur Tourism Association (KLTA)

Semalam... 12 April 2013 jam 8 malam bertempat di Hotel Istana, Kuala Lumpur... saya telah menghadiri satu majlis makan malam anjuran Kuala Lumpur Tourism Association atau bahasa kitanya Persatuan Perlancongan Kuala Lumpur sempena ulang tahun ke 50 tahun persatuan ni..tu yang namanye jubli emas tu... waaaaaaaa.... HAPPY BIRTHDAY KLTA !!! 50 tahun tu...lama tau.

Btw..thanks a lot to KLTA ni sebab invite saya ke majlis yang meletop diorang ni.. thanks to Puan Nor dan Ms Nini.. gile ko nak tolak offer makan free.. siap ada artis lagi tu.. siapa kah artis tu ??? Hihi..artis 2 zaman uols... ada Khadijah Ibrahim as singer... ada Atilia juga as singer... tak lupa pengacara majlis Sazzy Falak.. tgk instagram sazzy ni baru saya tau yang pengerusi persatuan ni ayah dia rupanya... Ooooooo....hihi..

Khadijah Ibrahim dgn baju kilatnya..huhu..vateren kan.
Atilia bersama band..not bad la voice dia..tak tau plak.
Sazzy Falak as host malam tu..harus la dia bangga
Saya pergi dengan Achik saya selaku photographer saya..hihi.. abis semua dia snap gambar.. good job Achik..
Gaya dia kalah reporter yuhh..pakai note je
So..majlis ni dimulai dengan jamuan minum pada awalnya..kemudian acara bermula dengan acara pembukaan.. kata aluan dari president KLTA ni & jemputan kehormatnya... Than....... acara yang paling ditunggu-tunggu... MAKAN MAKAN MAKAN.. sambil makan sambil dihiburkan dengan nyanyian Khadijah Ibrahim & mainan piano David Gomez...meja saya nun jauh dibelakang so nampak sikit-sikit la semua yang atas stage tu.. nasib baik bawak lil pinky nikon 1 tu..so bole zoom abis bila nak snap picture... huhu.. heppp.. jangan nak ngata okeh saya dok seat belakang tu..free tau..ko ade? Ahahaha.. actually seat ni diorg jual bukan murah okeh bila dapat free tu syukur sangat tau..nak seat depan tau harga berapa? Ko tengok sendiri la gambar bawah ni nanti yerk..ahahaha
Lepas dengar mainan piano tu, acaranya diteruskan dengan Anugerah Penghargaan kepada  beberapa personaliti yang telah banyak memberi sumbangan dalam pembangunan pelancongan di kuala lumpur utk 50 tahun ni.. antara yang menerima anugerah tu ialah Tan Sri Sabbaruddin Chik, Tan Sri Low Yow Chuan, Tan Sri Saw Huat Lye, Dato Abdullah Jonid, Mr Yong Poh Shin, Tan Sri Jeffrey Cheah, Tan Sri Francis Yeoh, Tan Sri Lee Kim Yew... owh lupa nak mention siapa pula tetamu kehormat diorang ni.. ok.. ni dia.. Y Bhg Datuk Ahmad Phesal bin Hj Talib kenal tak?? Datuk Bandar ni..ish tak kan tsk kenal...dan satu lagi tetamu dari Tourism Malaysia, YBhg Dato Mirza Tayeb..
Pengerusi ngah bercakap..
Semasa penganugerahan kepada yang berbakti
Abis sampai menyampai anugerah, majlis terus ke memotong kek..kek apa? Ishh uols ni kan... kata hari jadi..kena ler ade kek.. selamat ulang tahun ke 50 ye...
kelas ko gaya penyanyi. .. Atilia. .
After potong kek..majlis diserikan dengan persembahan daripada Atilia... masa Atilia ni nyanyi saya keluar dewan untuk snap gambar sana sini..untuk orang yang gila bergambar macam saya ni..uols tau je la.. posing sana sini.. ahahahaha
Start snap pic sendiri..huhu..
ini Ms Nini.. PA kpd yg menjemput saya tu..
Haa...yg baju biru turquoise tu Pn Nor yg invite saya
yang ni opkos la saya si penulis ni..waaaaaa....
Amboi gelak sakan...happy betol...
saya dgn one of vip yg ada kat sana..teka siapa?
Gaya orang besar bersilaturahim..ish..
Majlis tamat lepas Atilia nyanyi.. overall majlis best.. makanan dia ok la.. uols tau kan taste makanan hotel mcm ne.. dinner menu (9-course Chinese Food).. seronok tengok pelbagai orang kat situ.. tengok silaturahim diorang... perghh..ayat...gitu..
Untuk yang tak pernah tau tentang kewujudan persatuan ni.. Kuala Lumpur Tourism Association... boleh le tengok detail bawah ni ye.. kaki-kaki travel pon bole le tgk tgk..
Website : www.klta.org.my
Facebook : klta @ https://www.facebook.com/KLTourismAssociation?fref=ts
Alamat : Kuala Lumpur Tourism Association7th Floor Wisma KraftanganNo 9, Jalan Tun Perak,50050 ,Kuala Lumpur






P/s : maaf le tulis blog mcm ni..tak dapat buat lebih sebab tulis pakai tepon je..nak susun gambo pon tak bole.. nanti bile saya free saya on laptop kasi edit... kasi santek ye..

2 ulasan: