Isnin, 17 Oktober 2011

Memulakan Semua Semula..


WOW..siap jugak saya menghidupkan balik blog ni..huhu..lucu bila bersungguh-sungguh saya mengaku tak pernah ade blog dan tak tahu nak buat blog..bila try-try nak buat tadi, owh super damn..rupanya saya dah pernah ade..baca-baca balik coretan lalu..itu blog 5 tahun yang lepas..haha..lupa la..macam tu pon boleh ye..

Ahahahaha (gelak sambil berguling-guling)

My new blog ni nama macam nak gempak je kan..Super Young Lady..ahakss..saya berimpian nak jadi seorang wanita muda yang terhebat..haha..berangan tak pe kan..free...

Actually, sepanjang penghidupan saya..(hehe..ade ke ayat penghidupan tu?) sebagai wanita yang muda sejak dulu lagi selalu diperlekehkan keupayaan untuk membuat apa saja kerja. Tapi ingat ye..dis young lady bukan calang-calang wanita tau

Sikit tentang saya..seorang yang berimpian dan berhati besar..kuat dan gila make up..oppss sori jangan nak komplen bab make up sbb saya tak boleh hidup tanpa make up tau..suka berjalan, travel..ade yang sudi nak bawak jalan kehh??huhu..suke memancing..gile kentang kan..pompuan kaki make up ni suke mancing laut..saya sangat suka kan duit..erm.tapi ingat..i tak suke duit orang lain tau...atau dalam kata lain duit hasil titik peluh sendiri la..hurm..banyak duit bole shoping..yeaayy

Okey la.Super Young Lady uols ni nak chow dulu..bye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan