Rabu, 24 Julai 2013

If I Were A Naughty Smurfette for a Day…

"La La La La La La... Sing A Happy Song
La La La La La La... Smurfy All Day Long"

Jom nyanyi lagi kuat-kuat.. ehehehe.. comelnye... ingat lagi tak lagu ni.. lagu dalam cerita Smurf kan.. tapi part yang saya suka masa movie Smurf yang dulu masa diorang humming lagu tu.. hum hum hum hum hum hum.. ahahahaha... (sambil gelak guling-guling)

Actually,  bulan 8 ni kan ada movie Smurf 2.. baru punye.. wahhhhhh.. tak sabar gile nak tengok uols.. alangkan yang dulu pun asyik tengok ulang berkali-kali kan..Apa cite nye smurf yg ke-2 ni agaknya ye..huhu..yang saya tau.. sipnopsis macam ni la.. ehem ehem.. (sambil berlagak cam penglipur lara)

Macam ni ceritanya... 
 Gargamel yang jahat tu buat beberapa makhluk nakal dipanggil sebagai Smurfs Naughties dan berharap yang dia akan dapat manfaat guna kuasa super duper powernya dengan esen ajaib smurf dia la kan..Tetapi apabila dia mendapati bahawa hanya Smurf sebenar  je yang boleh memberi apa yang dia mahu, dan hanya Smurfette je yang tahu jampi rahsia yang boleh menghidupkan Naughties ke Smurfs sebenar. Pastu si Gargamel ni culik Smurfette dan membawa Smurfette ke Paris, di mana dia telah mengaguman dunia sebagai ahli sihir terhebat.

Nak jadikan cite; Papa, Clumsy, Grouchy, dan Vanity datang balik ke dunia dan bergabung lagi dengan kawan manusia mereka Patrick dan Grace Winslow untuk selamatkan Smurfette.
Tapi si Smurfette ni yang selalu rasa berbeza dengan Smurf yang lain mula rasa best dan ada hubungan baik denganNaughties Vexy and Hackus. Agak-agak uols kan, Smurfette ni akan ikot smurf yang lain atau kehilangan biru dia tu nanti ?

Saya rasa...erm...berpikir ala-ala pengarah filem...erm...mesti la Smurfette sayang kan semua smurf yang lain dan kekal dalam keluarga biru nya... biasa la filem macam ni mesti happy ending kan..huhu..so Smurfette Will Be Stay True Blue okeh..

Tapi kan,  kalau tengok tajuk “If I Were A Naughty Smurfette for a Day…” kan kan.. saya berangan kalo jadi Naughty Smurfette pun best jugak.. bebas dan nakal.. ahahahaha.. (sambil pikir apa nak buat) ye la being naughty ni fun tau..hihi..

KALAULAH SAYA JADI NAUGHTY SMURFETTE UNTUK SEHARI... banyak benda saya nak buat...;

● saya nak usik orang sekeliling saya dengan magik sambil nyanyi lagu "La La La La La La... Sing A Happy Song La La La La La La... Smurfy All Day Long" non-stop nyanyi okeh..
● saya nak travel seluruh dunia, semua tempat dan enjoy kebebasan hidup.
● saya nak try macam-macam baju la..kesian dia baju warna itu je..bosan!
● saya nak pergi semua theme park yang ada..nak enjoy..nak siap pasang bunga api..feeling macam dalam lagu firework gitu

Ehehehe..nak pikir macam-macam nak buat kalo jadi Naughty Smurfette..ehehe..ada satu bumi ni saya warna warnikan kang..baru tak bosan..wakakakaka..

tapi agak-agak saya ni ada tak gaya-gaya Naughty Smurfatte..hihi..

ok uols..jangan lupa.. 8 Ogos ! tengok jangan tak tengok Smurf 2.. mesti best punye sebab yang dulu kan best sgt sgt sgt..

2 ulasan: