Isnin, 5 Mac 2012

Memancing : Valentine atas Kelong Teluk Gong

Kali ni ke Kelong Teluk Gong lagi..huhu..mane lagi nak pergi..paling dekat..Klang..

Best la tu 14 febuari korang cinta cintun, saya and the gang bercinta dengan ikan kat teluk gong..huhu...

Saya naik petang 13 febuari balik 14 febuari petang..masa naik tu cuaca macam ok je..jejak je kaki atas kelong..hujan terus..lebat pulak tu..air laut sampai naik dalam bilik..habis diorang punya TV radio semua..masuk air jugak..lepas beberapa minit..hujan reda..JOM MANCING !!!


 camera dulu la sebelom mancing kannn..huhu

Tapi trip kali ni saya pelik sikit la..ermmm.13 febuari tu..sampai tengah malam tak ada seekor ikan pon yang memandang..napa erkk??? (sambil garu kepala)..tapi alhamdulillah..pagi-pagi 14 febuari tu saya bangun awal pagi dan try mancing..banyak la pulak.tapi biasa la..si Duri & si Gelama...hehehe.jadi la rezeki..siapa nak bagi..


khusuknyee la achik kan..tengok sikit air tu..angin kuat tu..masuk bilik!!!

 
Lencun diorang selamatkan joran sebab hujan lebat..




saya pulak dok lepak2 dengan kamera..uols angkatkan ye my joran..hihi

ni kerja khas tok achik..cedok air laut..
pernantian cik einn..ape daaaa ade kapal pulak lalu...

pernantian saya...penuh harapan..

ikan ngan orang sama besar.huhu

achik pon join duri kerr???

akhirnya pernantian..duri jugak !!!!


Walaupon memancing waktu yang singkat dan hasil yang bole lah..saya tetap bersyukur...at least dapat release tension sikit..hihi...








 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan